آخرین اخبار

امام جمعه گچساران: تداوم تفکر شهید رئیسی، معیار انتخاب اصلح است

گچساران-ایرنا- امام‌جمعه گچساران با بیان اینکه شهید رییسی به نقش‌آفرینی مردم اعتقاد جدی داشت، گفت: شناخت خصوصیات شخصیتی شهید آیت الله رئیسی در انتخاب فرد اصلح چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نقش مهمی دارد.

اشتراک گذاری
06 تیر 1403
کد مطلب : 14171

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اهمیت و جایگاه انتخابات ریاست جمهوری در کشور افزود: ملت ایران با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، یک‌بار دیگر مایه سرافرازی نظام جمهوری اسلامی خواهند شد.

وی بیان کرد: نامزد اصلح آن‌کسی است که دغدغه رفع مشکلات کشور را داشته باشد به همین دلیل شخصیتی را انتخاب کنیم که نزدیک به تفکر و سیره شهید آیت‌الله رئیسی باشد.

هاشمی منش ادامه داد: هراندازه مشارکت در عرصه انتخابات بالا باشد به همان میزان موجبات اقتدار و عزت ایران اسلامی را رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: ۲ مسئله در انتخابات ریاست جمهوری بسیار حائز اهمیت است که یکی اصل حضور و مشارکت بالای مردم و دیگری انتخاب اصلح است، به همین دلیل هراندازه که حضور مردم در انتخابات پیش رو پررنگ‌تر باشد ناامیدی و یاس دشمنان را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری کسی است که به داخل و ظرفیت‌های داخلی کشور توجه کند و دغدغه رفع مشکلات کشور را داشته باشد.

هاشمی منش تصریح کرد: کسی را انتخاب کنیم که خدمات ارزشمندی که در سه سال دولت شهید رئیسی شاهد بودیم را ادامه دهد و برای حل مشکلات مردم دغدغه لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه انتخابات صحنه روبرو شدن حق و باطل در عرصه سیاسی و بین المللی است، گفت: مشارکت و حضور مردم در صحنه انتخابات می تواند نقشه‌های دشمنان را خنثی و موجب یاس و نا امیدی آنها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =